Saturday, October 2, 2010

Mulut Tersenyum Hatiku Menangis.....saya hanya perlukan insan bergelar Sahabat Sejati...

Siapa mahu menjadi sahabat sejati saya??

Kadang-kadang, bila kita hidup di dunia ini dgn terlalu ramai kawan padahal mereka itu semua hanya mendekati kita kerana kesenangan yang hadir bersama di sisi. Sebaliknya, jika aku betul-betul memerlukan pertolongan daripada mereka.....aku hanya mampu mendiamkan diri sbg isyarat bahawa aku tak mahu mengheret kawan-kawanku ke dalam masalah yg sedang aku lalui tika ini.....Sedarlah, aku memerlukan kalian semua...kadang-kadang aku terlalu cemburu dgn kalian...aku tidak tahu mengapa perlu wujud perasaan cemburu itu terhadap kalian, sebenarnya aku terlalu syg kalian semua....! Ketahuilah, jika di daloam hatiku pernah terlintas utk membenci perbuatan kamu semua...padahal dr sudut lain mengatakan yg aku perlu sayang kamu semua.......aku syg kawan2 ku...! insyaAllah, kalian adalah org2 yg bertuah kerana aku dpt menemui kalian........

dedicated to all my friends
by 
Andromedi@ Gal@xy... (02/10/2010)

No comments:

Post a Comment